środa, 16 czerwca 2010

BIEDRONKA uśmiecha się do słonka :) i szuka domku :) Z NIĄ PRZYWOŁASZ WIOSNĘ!!!


NIESTETY NIE MOGĘ PRZYJĄĆ ŻADNEGO ZAMÓWIENIA... :((
AŻ DO ODWOŁANIA...
PRZEPRASZAM WSZYSTKICH I POZDRAWIAM!


NOWE BIEDRONOWE LIŚCIE :)


Dziś mam dla Was ZNÓW porządną Biedronę :)
tym razem w odmienionej formie :)

mini dodatek - brelok

BIEDRONKA KROPKA z tej reklamy się urwała:
http://www.youtube.com/watch?v=Q26fbS3OZdk&feature=player_embedded

i wiecie... no przyleciał, przeleciał i odleciał :p
a ona... chętnie pojeździłaby przy samochodowych kluczykach, może go odnajdzie :) i skopie ... tyłek :p za to, że ją tak zostawił

już się zaprzyjaźniła z Mrówkiem :p ale jednak, to nie to samo :p


klik w fotkę :)

to była poprzednia wersja:
teraz dostępna jest taka:






długość breloka z karabińczykiem: ok. 9cm - sam liść 6,5cm

CENA: 25zł + 5zł przesyłka
swą czerwień biedroneczka zawdzięcza pięknemu jedwabnemu lokowi :)

LISĆ JEST FILCOWANY NA SUCHO, gruby - ok. 3-4mm - NIE JEST ON WYCIĘTY Z FILCU!

przy zakupie mojego drzewnego ETUI - 55zł za KOMPLET (przesyłka i opakowanie ozdobne w cenie)

ZACHĘCAM WIOSENNIE DO ZAKUPU :)


w celu zakupu proszę o wpis w komentarzu, oraz kontakt:
enid85.blogowy.adres@gmail.com


12 komentarzy:

  1. Nie moge odnaleźć Twojego maila:( na blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, przepraszam najmocniej, już go dopisuję, DZIĘKI, ze mi przypomnialaś, przez ból zęba jestem zakręcona :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie w sprawie zakupu tego breloczka chcialam się skontaktować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przelew za breloczek z biedronką wykonany

    OdpowiedzUsuń
  5. super, będę monitorować konto, bardzo dziękuję, dam znać, gdy wysyłka będzie w drodze i proszę o późniejszą opinię o moim produkcie :))
    pozdrawiam!
    i proszę o adres do wysyłki na maila!

    OdpowiedzUsuń
  6. adres poszedł już na maila
    Pozdrawiam
    czekam na info o wysyłce na maila już może

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedronka dotarła szczęśliwie do mnie jest urocza wygląda jak żywa aż żal ją przy kluczach nosić będzie przypięta do torebki:)
    Ewelinko robisz cuda bardzo dziękuję mam nadzięję że jeszcze cos mnie kiedyś zauroczy jak ta biedronka i zakupię, pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, baaardzo DZIĘKUJĘ, to dla mnie ogromny komplement :) wiesz, kluczy też może pilnować, jest w brew pozorom wytrzymała, powstały już 2gi i 3eci egzemplarz :) i się dzielnie przy kluczach koleżanck mych trzymają :) wiec myślę, że chyba nie ma obaw :)
    POZDRAWIAM I OCZYWIŚCIE ZAPRASZAM W PRZYSZŁOŚCI :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey!Piękne rzeczy masz tutaj!Będe tu częściej wpdać.Strasznuie podobają i się myszki z filcu.Pozdrawiam...
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki, ale en blog nie służy do komentowania prac, ale do wyrazenia ewentualnej chęci zakupu wykonanych przez Twórców przedmiotów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewelinko, biedrona boska! Mam nadzieję, że szczęście przyniesie w postaci... Ty już wiesz o co chodzi.
    Dziękuję bardzo.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. tez mam taka nadzieję :) bo serduszko w nią włożyłam :)

    OdpowiedzUsuń