wtorek, 22 lutego 2011

Ptaszki z lnu i bawełny

Zapraszam do zakupu szytych ptaszków z lnu i bawełny,ozdobione kokardką.
Wymiary 7cm/11cm
Można nabić je na patyczek i umieścić w doniczce,zawiesić na wianku itp.
Będą sympatyczną ozdobą domku.

Jeśli nie ma Twojego ulubionego koloru,motywu proszę pisać może akurat w moich zasobach materiałowych się znajduje uszyję specjalnie dla Ciebie.
Cena 1 ptaszynki 4zł+koszt przesyłki 6zł


Zainteresowane osoby proszę o komentarz i wiadomość na adres
renitka75@wp.pl
http://morena-mojepasje.blogspot.com/










5 komentarzy:

  1. Śliczne :)
    Zobacz do skrzynki, wysłałam zamówienie.
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. POPROSZĘ!!!!

    pierwszy zestaw :D

    mail poszedł

    Agnieszka


    agnieszkaolszewska@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Morenko ! Za każdym razem twoje prace mnie powalają ! Widać ,że prace są perfekcyjne i można śmiało zamawiać ! Ptaszeczki są boskie ! A z własnego doświadczenia wiem ,że ciężko je zrobić idealne ! przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, kupiłam, jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń