niedziela, 3 marca 2013

Wiosenne Damy







Witam serdecznie po raz pierwszy w tym magicznym miejscu.
Miło mi zaprezentować  moje prace.

Oferuję dwa wiosenne króliki w stylu skandynawskim a la maileg.
Uszyte bardzo starannie z nowych materiałów.
Wypełnienie stanowi wkład mikrofibra, taki jak w poduszkach, więc wszystkie moje prace można prać ręcznie.
Królicze Damy mają po 70 cm wysokości.
Ubrane są w sukienki i pantalonki.
Dodatkowo zrobiłam im sweterki na szydełku i na drutach.
Ubranka można łatwo ściągać i nakładać.
Różowy królik ma brązowy nosek i pazurki.
Królik w tonacji szarej ma czarny nosek i pazurki.

Cena 1 szt. 85 zł + przesyłka
Owieczka również do nabycia.
Jest to mój autorski projekt.
Polecam serdecznie .
Mogę także uszyć podobnego królika w innej tonacji kolorystycznej.

marapuama@op.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz